Dün bebeğinizi göz doktoruna götürdük bir güzünde 4 civarrında bi gözünde 3 civarında hipermetrop olduğunu söyledi gözlük kullanabiliriz dedi ve 6. Ayda tekrar gelin dedi her bebek hipermetrop olarak doğuyormuş. Acaba devlete flanmı görürsem bebeğine böyle deyip gözlük takan varmı çok üzüldüm dünden beri içim acıyo şukarcık bebek nası gözlük takıcak diye