Kızlar selam. 6 aylık bebeklerinizin
-uykusu nasıl?
-ek gıda açısından iştahı nasıl?
-desteksiz oturuyorlar mı?
-konuşma çalışmaları nasıl gidiyor?
Kızımın uykusu iyi çok şükür ama ek gıda açısından fazla severek yemiyor. Genelde öğürüp atıyor. Desteksiz oturamıyor daha. Ve kendi kendine anlamsız sesler çıkarıyor bazen 😂