Guzelgozlum Merhaba hanımlar elimde wee baby manuel göğüs pompası var bebegın 7 gün kuvezde kaldığı için sadece 7 gün kullandım eczaneden 100 TL ye aldım 70 TL ye verebilirim
bir_pasa_annesi Guzelgozlum üste Klsın cnm bende antepliyim aynısı bende de var ve alacak arkadaslar tereddüt etmeden alsınlar cok kullanışlı pompa ❤️hayırlı satıslar