Merhaba güzel anneler. Kızım 4 ay 8 günlük.
Uyku gerilemesi ile başım dertte ve yardımlarınıza ihtiyacım var. “Geçecek” deyin lütfen.
İlk 40 günümüzde bebeğim zaten asla uyumadı. Sonraki dönem yine buralarda gaz sancısına çare aradım durdum. Anlayacağınız 2,5 ayımız berbattı. 3. ay bebeğime kendimce uyku eğitimi verdim. Her şey o kadar güzeldi ki kendimle gurur bile duyuyordum. Akşam 21.00-21.30’dan sabah 08.30-09.00’a kadar uyuyan bir bebeğim vardı. Bir ay bu şekilde devam etti taa ki 4. aya girip atak başlayıncaya kadar. Atak süreci biliyorum azıcık sancılı geçiyor ama bu ayki çok berbat. Gündüz uyumuyor, gece uyumuyor, uykusuzluk beni perişan etti. Evin içinde baş ağrısı ile geziyorum. Artık gözlerimin içi yanıyor. Bazı geceler oturup kendi Halime ağlıyorum çaresizlikten. Bazen bağırmasam da bebeğime “Offf,yeter artık kızım. Lütfen uyu.” gibi sitemlerde bulunuyorum. Sizler nasıl baş ediyorsunuz? Geçici bir süreç mi?
Lütfen geçiyor deyin ya. İnanılmaz yorgunum. Bir de sanki diş yerleri beyazlaşmış gibi ama emin de değilim. Eller yumruk halinde boğazına kadar sokulu, her yer salya. Ateşi yok ama kafasının yanları da çok sıcak anlam veremediğim halde. Böyle işte anneler…