1,5 yaşında kızım var sabah uyandığında babası için çok ağladı yatakta benim dokunmama izin vermedi ağladı dokundukça daha çok ağladı itekledi beni babası geldi sakinleşti kucağına almasına da izin verdi bu durumu yaşıyoruz arada kızım benden uzaklaşıyor babası çalışıyor ben çalışmıyorum diye de olabilir mi acaba yani çok üzülüyorum onla ilgileniyorum oynuyorum evde temizlik bile yapmıyorum çoğu gün ama yinede durum bu böyle durum yaşayan yada önerisi olan var mı?