Darwinyokevrimyalan
Darwinyokevrimyalan
Bazı doktorlar 4,5 5. Ayda ek gıda öneriyor
Nermin_erzk
[bilinmeyen] aynen katılıyorum
Zeynepeymen
Başından belli hep karsıyım erken ek gıdaya anne sutu almıyorsa mama 6 aya kdr cocukların sindirim gelısmedı icin yoruluyor bagırsakları erkenden snra kabız oldu yok kakası farklı givi seylerle sıkayetlenıyorlar.6 aydan snra yavas yavas baslanmalı bence
Darwinyokevrimyalan
[bilinmeyen] aynen 6. Aydan sonra kesinlikle bazen 4. Ayda bile başlatıyorlar