Prensesim05 ya bende sizin gibiym şuan ama bikaç kişiden dha duydum havalardan mı nedir gecikme yaşayan çok var şuan bende hep düzenli olurdum hatta 40ım cıkar cıkmaz adet olmya basladım şuan kzm 4ay 10günlük ve üzerinden 6gün fln geçti çok korkuyorum inşallah biran öncd olurun annemler belki sütün koruydr emzrysun gecıkeblrsın dıyor ınan test almya bıle korkuyorum ya bikaç gün önce karnım fln ağrıyodu ama olmadım heyecanl beklyrm