Bebeğinizin düşmesi sonrasında bazı anneler burada yaşıyor hastaneye gitmesem bir şey olur mu diye sakın öyle bir şey yapmayın lütfen zaman bile kaybetmeyin dün bebeğim yaklaşık 60 cm yükseklikten düştü ve iki kez tomografi çekildi şükür kanama bir şey yok ama kafatasında Kirik var hastanede musahade altında kaldık evimize geldik takipteyiz anneler lütfen ihmal etmeyin düşme durumlarında benim aklımın ucundan bile geçmezdi böyle bir sey olabileceği