Cenkerinannesi kızlar doktoruma sordum oda kan tahlili yaptırdı benim kan değerlerimde bir sıkıntı çıkmamıştı ama vitamin eksiği saç dökğlmesine neden oluyormuş benim değerler hep normaldi ama saçım acayip çok dökülüyodu avuç avuç saçlarım elime geliyodu şampuanımı değiştirdim sıvı kreatin içeren şampuna geçtim ayrıyetdende koaförümde özel olarak keratin takviyesi yaptırdım saçıma 2 sefer sonra düzeldi ( keratin takviyesini çok çok iyi biyerde yaptırmak gerekiyo yoksa saçınız yanıyo ve kopuyo aklınızda bulunsun)