Damla1papatya Kilo kaybımız var. Az emme akşam saatlerinde ağlamaya başlama ağlarken yorulup uykuya dalma 😔 4. Aya kadar hiç bir sorun yoktu. Sürekli Emzik emmek istiyor Memeyi teklif etsem almıyor
Yelizz35 Damla1papatya aynı biz canım 5.5 aylık olduk hala aynıyız memeyi tamamen bıraktı benimkiler ikiz biberon yerine kaşıkla uada enjektörle vermem gerekiyordu mamayı sizde hak verirsinizki iki bbekle bu işi yürütmek desteksiz çok çok zor… şimdi sütümü sağıp veriyorum gazımız 5.ayda tamamen bitti diyeblrim… uykuszluk başladı 4 aylıkken düzenimiz değişti hala aynı düzensizlikte malesef😞
Rukiye1006 Damla1papatya Atak haftasından olabilir canım . Bizde 4.aya yaklaşıyoruz ufaktan huysuzluklari nirvanaya ulaştı 🤦
mrv5556 Damla1papatya bizde 3 ay 10 gunluguz akşamları hıysuzlanma başladı uyumak istemiyor emmiyor fazla ama kilo kaybı felan yok
Damla1papatya Yelizz35 😔 büyük ihtimal benimde öyle oldu ne yapayım mama mı vereyim doktordan habersiz bir şey yapmak istemiyorum ama. 15 günde 200 gram kaybetmiş uyku hak getire emmek istemiyor ağlama krizleri