Eğer özel düşünürseniz beylikdzü acıbademde anıl bey var anıl yeşildal çok iyi bi doktor biz bi çok doktpra gttik kendisi sorunlarımıza çare buldu.Bide Kolan hastanesinde doğum yaptım orda berrin hanım var oda iyi idi ilk o bakmıştı bebeğime bi bakın arastırın isterseniz korkumuza devlet hastanesine gidemedik zaten sırada yok 😀