Karnı iyice doyuyorsa merak etmeyin, bende üç aylık olana kadar öyle devam ettim, üçüncü aydan sonra artık alarmları 3 ila 3,5 saatte bir kurdum, sonrasında alarm kurmadım, bir hafta sonra dört aylık olacak gece on ikide mutlaka emziriyorum, onun dışında bir kez daha uyanıyor emmeye gece