Durusmom35 çarşamba günü yapıldı 2.ay aşımız. Benm bebegin çok huysuzlandı. Aşıdan Bi kaç saat sonra yırtınırcasına ağladı. Hafiften ateş yaptı.fitil vermek zorunda kaldık. Birde bacakları şişti 😣 ama bugün daha iyi. Ateş yükselirse doktora gitmek gerek canım