Mom091 Dilannn123456 hakiki deri ve ortopedik. Bileği saran bir ayakkabı olmalı demişti doktor bana. Bende öyle almıştım. Hoş, ayağı hemen büyüdü ayakkabı tertemiz duruyor ama olsun😊
Senemmm11 Dilannn123456 ebebekte deniz havuz patiği olarak geçiyor ilk olarak onunla başladı çevremdeki herkes. Yürüteçte yürürken giydiriyorlardı sokakta falan yürüteçle birlikte koşa koşa gidiyorlardı bebekleri 😂
CemreKerem35 Dilannn123456 https://m.deichmann.com/TR/tr/shop/cocuk/cocuklar-ayakkabilar/cocuklar-ayakkabilar-ilkadim/00015001885328/%C4%B0lk*Ad%C4%B1m*Ayakkab%C4%B1s%C4%B1.prod;jsessionid=D1EB361EBE03F003DB9180BD3AB14A31.appserver40t5?&fromCategoryDetail=true&positionInList=5 siteye bakabilirsiniz hepsi ilk adım ayakkabısı
Dilannn123456 Kuzumveben bende onu çok araştırdım aslında ilk baktığım oydu ama yinede çok emin olamadım acaba hangi modelini kullandınız
Kuzumveben Dilannn123456 bizim kış ayiydi bir yasina girdi 10 gun sonra filan yurudu kislik bi modeldi gecen sene
espalp Dilannn123456 vicco bilekli bot aldım ortopedik olmalı ve bebek tam yürüyene kadar giymemeli. Yeri ne kadar çok hissederse o kadar iyi dedi doktor