2 ay 20 günlük olduk biz . Bebegimi emzirdikten sonra sari renkte kustu tedirgin oldum ilk defa böyle oldu . Ateş ishal yok . Huzursuzluguda yok . Güzelde emdi . Neden olabilir bir bilginiz varmi. Devam ederse doktora goturecem sizlerede bir danismak istedim