Kizlar atakdayiz, hat safada uyaniyoruz ve uyanik kaliyoruz. Yataginda sakinlestirmekte zorlaniyorum kucagima alinca sessizlesiyor. Uyku egiti vermistim, atakla birlikte bozuldu, atak 3 hafta sürüyor insallah eski haline döner. Sizde belirtiler nasil?