E-mom bizde 35 günlüğüz ilk haftalarda göğsüm semsertti hem bebeği doyuruyodu hemde sağdığımda bi tanesinden 150 200 cc çıktığı oluyordu. Sonraki haftalar göğsüm yumuşamaya başladı. Göğüs terbiye olmuş dediler bana. Yumuşama olduktan sonra hiç sağamadım. Sadece bir kere sağmayı denedim her iki memeden de 70 cc çıktı sağdıktan sonra bebek her dakika başı meme istedi sanki süt kalmamış gibiydi. Sütüm var bebeği doyuruyo fakat sağamıyorum artık. Çünkü sağınca sanki bi azalma oluyo bebeğe yetmiyor süt o yüzden sağmıyorum. Neden böyle olduğunu bende bilmiyorum. Belki bilen yardımcı olur