Gulbeyaz_1206 arkadaşların yazdığı gibi pirinç unuyada nişasta ile yapılan mamalardan bahsediyorsanız kesinlikle vermemelisiniz. Formül mama vermeniz daha sağlıklı olacaktır.
Bu süreçte de sütünüzü arttırmayı deneyebilirsiniz. Hurma, tahin pekmez, ceviz, et, dereotu brnim sütümü en çok arttıran bunlar oldu. Ayrıca humana stil tea ve bestlak süt arttırıcı damla kullandım. Ebebek te satılan malt içecekten kullandım, şuan da şekersiz olanı da satılıyor o da çok güzel süt yapıyor.
Ayrıca bir tarif vereyim hem süt artırır hem de gaz olmasını önler.
Bir avuç kuru üzüm
Bir avuç hurma
Bir avuç gün kurusu (kayısı)
1buçuk litre su
Kaynatıp blender dan geçirip içebilirsiniz. İsterseniz şeker de ekleyebilirsiniz damak zevkine göre.
Benim ilk sütüm bu tarife gelmişti.