E-mom beklenen doğum tarihi baz alınarak hesaplanıyor örneğin benim normal olarak 2 eylülde doğum yapmam gerekiyordu haftasını doldurmadan sezaryen ile doğum yaptım 2 eylülden itibaren atak haftasını hesaplıyorum 5, 8, 12 …vs haftaları atak haftası olarak gösteriyor harika haftalar uygulamasından edindiğim bilgiler bunlar internetten daha detaylı araştırabilirsiniz tabi