KahramanAnne Kızlar aşı olduk ateşimiz var sz önceki postta da yazdım. saat 9 da çay kaşığı verdim kustu şuan 4 saat geçti vermelimiyim yoksa 6 saat beklemelimiyim? 2 aylığız
ozlemikka KahramanAnne içtiğini ilk 15 dk içinde kustuysa tekrar verebilirsiniz. Eğer 15 dk dan uzun sürede kustuysa 6 saat sonra calpol verebilirsiniz. Eğer ateşi buna rağmen düşmüyorsa dönüşümlü olarak dolven de kullanabilirsiniz. Parasetamolun çocuğa sık verilmesi böbrekleri açısından doğru değil.
KahramanAnne Hafsas 4 mü 6 mı ya kafam karıştı 😭 içtiğini kustu zaten aslında ama belki yine gitmiştir diye zamanı bekliyorum😔
Hafsas KahramanAnne hemsire ole soyledi canm bn hep 6saatte iciriyorum ablamda cocuklarjna hep oyle yapar.
MeryemSu KahramanAnne içtiğini yarım saat içinde kustuysa tekrar verebilirsiniz bize böyle söyledi doktorumuz
burcuu26 cnsvm bizde olduk atesi yok ama inliyor garibim uykusunda gunduz vermistim ama tekra rversemmi bilemedim belliki ağrıyor asi yerleri bacaktan burduklarinda cok ahladi korktu baya
Prensesannesi43 KahramanAnne benimde 2 aylik bebeğim geçen ateşi çıktı düşmedi hemen 3 satte bi verdim ben zaten verirken yarısı ağzından akiyo yarısı gidiyo yarısı gitmiyo bisey de olmadı çok şükür
KahramanAnne Bebek111 ya kustu ya bir de o yüzden fayda ettimi etmedimi bilmiyorum 😔 o yüzden 4 saatte versm olur mu ki
Arifeeee KahramanAnne benim oğlum ateşlendi hala da hastayız normalde 6 sa. Ama dusuremiyorsan 4 sa. Bir olur dedi doktor. Biraz kucuksunuz daha belki 4 önermiyor olabilir doktorlar. Ben ortalama 5 falan yapardım herhalde
Arifeeee KahramanAnne Kustugu zamanlar için fitiller var ama.sizin ayda başlanıyor mu bilgim yok. Çok geçmiş olsun çok zor