Yegino ah cok zordur eminim.
benim oglum suanda 14 aylik, 6 aylikken uyku egitimi aldim.
Saat 20:30 da uyur sabah 08:00 de uyanir.
ve bu Hala oyle .. asla uyanmaz. 9 aylikken aksam mamasini komple kesdik, Doktor onayiyla. Suanda dis cikartiyor.. 1 defa 3 de uyaniyor (gece) Ama 1-2 dakkika agliyor ve yine uyuyor hic yanina bile gitmiyorm.
kendi kendine uyur. Asla ne oksarim nede baska birsey. Uyku arkadasini alir.. 2-3 dakkika yaninda beklerim.. hic konusmadan ona bakmadan ve uyur.
uyku egitimini almanizi tavsiye ediyorm cok gec olmadan..