Minikkusunannesi1 aynen bizi anlatmışsınız geçen 3 aylık kontrolüne gittik 10 gram alamamış sadece emziriyordum mama takviyesi yapaym dedim içmiyor mamayıda eli hep ağzında yüzünü gözünü kaçıyor orası burası hep çizildi doktr mama takviyesi yap dedi 15 gün sonra geri gel dedi tahlil falan istemedi