Bulutsevda Merhabalar oglum 1 yasina yeni girdi bir yerlere tutunarak parmak ucunda yuruyor. Örumcege hic bindirmedim yürüme arkadasiyla yuruyor. Desteksiz ve ayaklarini tam basarak yurumesine nasil yardimci olabilirim. Deneyinlerinizi paylasir misiniz?
Asafeymeninannesi Bulutsevda Yardımcı olmanıza gerek yok ☺️ Zamanla tabanına basarak yürür zaten paytak ayaklar ☺️
Yesillimon Bulutsevda Yürütece bindirmediginizi iyi ki yazmissiniz yoksa başlarlardı hemen yürütec den oluyo diye 🤣 suan gayet normal bazi bebekler belirli süre parmak ucunda yürürler zamanla düzelir merak etmeyin 😊