Masha_ Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 bucuk aylık göğsümü emerken ısırıp çekiyor acaba dislerimi cikiyor diye düşündüm çok erken olmasına rağmen ama disleride çıkmıyor bu şekilde acı içinde emziriyorum napicam bilmiyorum sizinle de paylaşmak istedim
Burcem Masha_ 4 ay 14 günlük kızım var bu aralar emerken özellikle sona doğru memeyi damağın arasında sıkıp çekiyor dişi kaşınıyor bu hareketi ondan yapıyoe ama umarım dişi çıktığında huy etmez bunu çünkü öyle yaparken bana bakıp gülüyor ne tepki verecem diye ilkte beynimde şimşek çaktı ama sonra tepki vermemeye çalıştım yoksa oyuna çeviriyor
kardelencicegim Masha_ benim kızımda 3 ay 6 günlük 1 haftadır ara ara yapıyor cekistiriyo dişi olsa naparm bilmiyorm 🤦♀️
Deletedmom299 Masha_ benimki de 8 buçuk aylık alt iki diş var onunla ucunu ısırıyor bi anda içim acıyor resmen 😂😂😂 üstler çıktıktan sonra napicam bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Nihannn zeynepalp hatta benim daha kotu bi haberim var disleri bitirene kadar isiracak😀😀😀 dis kasiyici niyetine kullaniyolar. Guler yada bi tepki verirsen devam ediyo oyun sanip. Ama sessiz kalirsan bikac isirikla kurtariyosun gunu😀
Fadimelina Seda1706Benimde bebeğim4 ay 15 günlük emerek ısırıp bırakıyor oyun yapiyo yüzüme bakıp gülüyor ne diyeceğim diye benimde hoşuma gidiyor bana öyle oyun yaparak bakması hatta diyorum sundurme senden sonrakileride düşün diye 😀 umarım dişleri çıkınca böyle yapmaz yoksa fena canımız yanar
SrcAndMom Masha_ 4 ay 8 günlüğüz , 3 ay 23 günlükken dişi çıktı arkasından öbürü patladı , iki dişiyle beni perişan ediyor üstlerde çıksa nolur bilmem 🙈 sanırım siZinde belirtileriniz başlamış 🤗
Masha_ SrcAndMom Evet ağızdan salyalar falan akıyor bu kadar erken olmasi normal mi acaba ilk bebeğim tecrübem yok
zeynepalp Nihannn benim oğlum 14 aylık, dişleri tamamlanmak üzere. Eskisi kadar ısırmiyor artık. Çünkü kızıyorum kapatıyorum ve bunu anlıyor yapmıyor ☺️
Nihannn zeynepalp ben zaten rahatsiz diye kizamadim hic melegime vicdan yaptim. Ama tepkisiz kaldim olmamis gibi yaptim en az zararla bitirdik cok sukur aylar oldu bitireli disleri.
BeH16 Masha_ 15 aylık hala ısırıyor kanatıyor ilk zamanlar olmayan yaralar bitmiyor şimdi 😞 ağlaya ağlaya emziriyorum. Tepki vermediğim halde hala devam ediyor. İşe başladığım için yapıyormuş biraz da öyle dedi doktoru 😕
asz Masha_ yok canım diş değil damakları o kadar sert ki fena acıtıyor .benim oğlumda yapıuordu o dönemler.sanki diş çıkarmış gibi nasıl acıyordu.ama sonuç 7 ay 26 günlük 10 gün oldu iki dişi birden çıktı.
urasinannesi34 Masha_ benim oglumda oyleydibcnm damaklari kasinmaya baslamistir bes bucuk aylik ilk disini cikardi