iyimserperestt 3 gün önce başladım. Emziriyorum ve rejime başladım. Ekmek 1-2 dilim sadece kahvaltıda, yulaf süt muz yiyorum, zeytin, yeşillik, domates, salatalık, azıcık labne peynir ekmeğe sürüyorum, 2 kupa çay. Ara öğün sek quark yoğurta kurumuş üzüm, kayısı katıp onu yiyorum. Öğlen normal etli az yağlı yemek. Ara öğün 3-5 tane hurma, akşam sebze yemeği. Tabak olarak tatlı tabağı kullanıyorum. Porsiyon azaltmak amaçlı ve tabiki de bol su. Sütüm azalmıştı. Bu şekilde yemeğe başlayınca sütüm de çoğaldı.