Kizlar tabiki herkesin ki farklidir fakat 10 gun karantina verilip test yapilmadan cikilabilirsiniz diyorlar. 27. Gunum 27 gunde 2 kere yakalandim benden ogluma geri oglumdan bana bugun 13. Gunum 2. Koronamda 2. Kez 10 gun verdiler 10 gun sonra test yaptirmadan cikabilirainiz dendi belirtim yok hafif öksürüğüm kaldi ama hala maskemi cikaramadim test yapmiyorlar bu hastalık kacinci gunden sonra bulasmaz esim oglum birbirimize bir aydir hasret kaldik resmen