Birminikmer hanımefendi insanları yanıltmak gibi bi düşüncem yok. Biraz daha kibar olabilirsiniz. Yanlış biliyosam da düzeltirim bende faydalanırım. Benim bebeğim sadece mamayla besleniyo bende bu konuyu kafama çok takmıştım doktoruna sordum dedi ki eğer su az olup mama fazla olursa hazımsızlık olur kabız olur. Eğer su fazla olursa besin değerleri düşer. Bana 120 cclik mama yapmam için suyu 120 ye kadar doldurmamam gerektiğini biraz boşluk bırakarak mamayla birlikte 120 ye çıkmasını söyledi. Bende o yüzden bu şekilde bilgi verdim