Arkadaşlar merhaba ben 4 buçuk ay önce Doğum yaptım . Bebeğim doğdu günden bu yana nefes alıp verirken hırlıyor ses çıkarıyor . Doğumdan 15 -20 gün sonra hastaneye götürdük nefesborusunun dar olduğunu be zamanla gelişip düzeleceğini söyledi doktorüç doktor gördü bebeğimi ve aynı şeyler söylendi. Hiç böyle bir şey görmedim duymadım ben düzelmesini bekliyorum elimden bir şey gelmiyor böyle bir sorun yaşayan var mı be yapmam gerekiyor 😞😞😔