Dilekhilal Merhaba arkadaşlar. Benim 9 aylık kızım örneğin gece 12 de mamasını yiyor sabah 9 kadar hiç birşey yemiyor . Gece Verdiğimde de ağlıyor . Gece 9 saat aç kalması normal mi .
Bogurtlencicegi Dilekhilal benim kızım bugün 9 oldu önceleri çok geç yatardı bir aydır 9 buçuk 10 gibi uyuyor uyumadan muhallebi veriyorum ama yine de gece bir iki defa emmeye kalkıyor yavaş yavaş gece beslenmesinin azalması gerekiyor sanırım
Minikuzu Dilekhilal maşallah diyin bebeğim 9 ay 10 günlük sabaha kadar 5 6 defa kalkıyor sadece anne sütü ve ek gıda alıyor aşırı yoruyor beni
Serap11 Dilekhilal Benim oğlum 8 ay 12 günlük. 4 gündür kalkmıyor. Ben de kesmeye çalışıyordum o kendi kesti. Kilo boy iyiyse zaten 6 ay sonrası kesin diyor doktorlar. Oğlum 8 den 7 ye kadar uyuyor. 11 saat beslenmeden
zeynepin_annesi31 Dilekhilal Dilekhilal bizde 8 ay 26 günlüğüz kızım bir aydir dediğiniz gibi akşam uykusundan önce 8.30 / 9 gibi yiyor gece kesinlikle mamasını içmiyor sabah 6 da uyanir yemez 8/9 da anca yer
Hcreymen Bunu bende merak ediyorum ki benim ki de 8 ay 25 günlük sabah 7 ye kadar yemiyo gece 12 de yiyo en son ama bence normal büyüyorlar artık onlarda
Minikuzu Bogurtlencicegi ne muhallebisi yapıyorsunuz? Uyumadan 3 saat önce ek gıda vermeyin diyorlar korkuyorum ben vermeye
Bogurtlencicegi Ecemert34 Minikuzu valla mecbur veriyorum sütüm çok yok formül sütü de istemiyor artık iki emip atıyor irmiği suda pişiriyorum çeyrek muz pekmez az zeytinyağı (kabızlık için) karıştırıp veriyorum çok da seviyor bi saat sonra da uyuyuyorum
Minikuzu Bogurtlencicegi bende birkaç defa öyle verdim ams sonra düşündüm uyku sırasında ya susuyorsa ya şekeri fazla alıp uyanmıyorsa diye vermedim bi daha. Off ilk bebek gerçekten çok zor herşeye korkuyorum
Bogurtlencicegi Minikuzu yiyebileceği kadar yapıyorum zaten istemediği zaman zorlamıyorum zaten gece yine kalkıyor öyle uzun uykusu yok benim kızımın 🤷🏻♀️
Prensessannemm Bnm kızımda 9 ay 21 günlük hiç bsy yemiyo formül süt veriyodm onuda yemiyo artk sadece bni emiyo onda da süt yok gece 12 de yatiyo sabah 8 de uyaniyo daha çok uyuması gerekmiyo mu?