D92 bahsettiğiniz şeyin modelini pek anlamadım ama ben oğluma beşik yerine montessori yatak aldım direk. İlk 4 ay Yataş’ın Juno modelini de kullandık. 4,5 aydan sonra gece gündüz odasında yatağında yattı, hiçbir sorun yaşamadık. Uykusu daha da düzene girdi ve süreleri uzadı ayrıca☺️🌸