Nolur Allah aşkına bilen biri yazsın artık çok kötü oldum gerçekten ölmek istiyorum kızım bir haftadır çok kötü 4 ay 3 günlük şu an akşam oldu mu artık işkence oldu bizim için sadece ağlıyor susmuyor bas bas bağırıyor yorulup uyuyana kadar ben bebeğimi böyle görmeye dayanamıyorum bu ne kadar böyle sürer atak mı nedir önceden böyle değil çok uyumlu bir bebekti