Kızlar selam oğlum hiç konuşmuyordu 19 aylıkken post açmıştım, oğlum şuan sürekli olmasada baba mama ver al gel gak hav söylüyor, ama bu kelimeleri genelde sinirlendiğinde söylüyor😄 ben konuşmaması az komut alması otizm den şüphelenmiştim ilk doktor kontrolünde 19 aylıkken doktor çok çiZgi filmden uyaran eksikliği gibi dueuyor dedi bu ay kontrol de al ver kapı aç otur babaya ver yaptırdı bazı komutları o verince yaptı bazılarını da ben söyleyince yaptı ve doktor göz iletişimi de iyi olduğu için otizm asla değil dedi. Ama şöyle bir sorunjmuz var bir oyuncağı yapamadığında çok sinirleniyor ve saçımı çekiyor mesela bir şey öğretmeye çalışıcam bu sefer oyunu kaldırıyorum siniri devam etmesin diye ve mesela elimdekini istiyor o an diyelimki birleyle ilgileniyorum vermedm o an ver diyor nasıl çöZerim bilemedim ah bu erkek çocukları ah