Oglum 2 yasında ve yaklaşık 1 haftadır geceleri çıglıklarla uyanıyor çok aglıyor gün içinde de bazen anne robot geliyor diye aglıyor ben korktum diyor ne yapacagımı sasırdım robotlardan korkuyor galiba uykusunda da onlardan korkup uyanıyor böyle durumlarla karsılasan var mı acaba nasıl bir çözüm bulabilirim 😟