Bebeğim 3. Ayına girdi. Zaten bu zamana kadar sütüm azdı mama ve emzirme şeklinde gittim. Meme reddi yaşıyorum vs. Sadece uykusunda emiyor bebeğim. Ama benim sütüm neredeyse yok. Yeşillik, bulgur, susam, tahin, et, süt, yoğurt, bol su….. Ne yaptıysam çoğalmadı. Artık bunları özenle yemiyorum denk gelirse yiyorum çünkü bir faydasını görmedim. Bir tek haşlanmış et ve çiğköfte biraz artırmıştı. Afrika’daki kadın bunları mi yiyor arkadaş kafayı yicem çoğalmıyor 😔 her iki saatte bir bebeğim emmiyor acaba ondan mı bilemiyorum ama artık çok ağrıma gidiyor 😩