Zeyha 20 gün önce doğum yaptım yalnız 2 gündür geçmeyen gözüme vuran bı baş ağrım var lohusa dönemiyle ilgili olabilir mi yaşayan var mı ve geçmesi için önerisi olan?
gurbetkusuuu Ay sorma valla geçmiş olsun aynı durumdayım bende sezeryan doğum yaptım normalde ameliyattan çıkınca olur demişlerdi o zaman olmadı benimde yeni yeni basladı baş ağrılarım bel ağrılarım benimde 20 gün oldu
GizemHazal gurbetkusuuu doktorunuz ilacın etkisi geçsin diye size kahve içmenizi önerdimi bende sezeryan yaptım günde en az 5 tane kahve iç ki ilacı vücudundan at demişti
Zeyha GizemHazal gurbetkusuuu Normal doğum yaptım ama epidural aldım sezeryandaki ile aynı ilaç mi o da onun etkisi olabilir mi acaba
gurbetkusuuu GizemHazal hayır canım benim ara sıra geliyor baş ağrım ama şiddetli değil sonra kendiliğinden geçiyor ben bol sudan baska bişey tüketmitorum
GizemHazal Zeyha evet epudurel aldım bende doktorum çok ağrın olur ilk 1 hafta en az günde 5 kere kahve iç demişti akşam bile içiyodum valla hiç ağrımda olmadı
AslanUras07 Bende Doğum yapalı iki ay oldu fakat geçmeyen baş ağrım var yeni başladı ama. Bu arada öyle şiddetli felan değil hafif bir ağrı kaç gündür devam ediyor ama. Bende genel anestezi ile Doğum yaptım.