Ebrucaner Merhabalar sezeryan doğum yaptım 40 im çıkar çıkmaz adet oldum. Bir sonrakide gununde olmadı ama bu kadar erken değildi . şuan adetime 13gun olmasına rağmen kanamam olmuş adet oldum sanırım bu şekilde düzensiz olan varmı doktora gitmem gerekir mi .
Meleyke97 Ebrucaner ben normal dogum yaltim ilk adetim haziran 1 oldu sonra temmuz 5mi neydi oldum sonra aguztos12si eylul 8zi simdide dun oldum 14u hala duzelmedi adet gunum….. Spiral taktiricam sonra bakalim dengeli oluyormu olmazsa 2-3ahda boyle olsam doktora danisicam