Ays_0990 canım bizimdeb15 gün sonra, ben set almadım ama alınsa daha iyi olur bence, heosiburadada afişli uygun fiyata çok güzel setler var, safari seti, prenses seti vs..Ben balon zinciri aldım, arka fona koyacağım, masa örtüsü ve eteği ile, kurabiye standı aldım, masanın üstündede balon olsum diye masa üstü 7 li balon standı aldım, prenses figürlü kürdanlar aldım, doğumgünü pastasının üstüne iyiki doğdun yazan özel mumlardan aldım, balon yapıştırıvı ve pembe rafya aldım, tavanada balon yapıştırcam, uçlarına bağladığım rafyayı da kıvırcık yapıcam, iyiki doğdun yazılı duvar süsü de aldım, başka bişey düşünmüyorum..