Ikraninannesi1 ben emzirdiğim için diyetteyim burda birçok anneyle tanıştım neredeyse hepsi de diyette ama sizin durumunuzu bilmiyorum tabi ki. Bizde de tropikal meyveler yasak ama onlara alerjisi var mı bilmiyorum alerjen olabildikleri için yasaklandı bize. Kuruyemişler de öyle. Kilo alımı çok yavaş 3 aylık ayda 500 gr alıyor birkaç gündür mama takviyesi yapmaya başladık diyetten sütüm azaldı. Memeyi bırakmaması için eds ile mama veriyorum elimden gelen herşeyi yapmaya çalışıyorum yani. Sağlıklı olsunlar da kiloları çok mühim değil ☺️