-TubAsel- Gogo kızım 5 aylıkken hastanede vermişlerdi bir çay kaşığı sizinki daha büyükmüş sorun olmaz merak etmeyin
Elvin08 Gogo ben henüz tatlı kaşığına geçmedim 9,5 aylığız.Çay kaşığı yeterli oluyor şimdilik.Ama bişi olacağını sanmıyorum.Yinede verirken ölçülere bakıp versek iyi olur
Arzuayse Gogo benim oglum da bi aylık evde pedifen vardı bicay kasıgı verdim şimdi uykuya düştü uyanmıyo
Gogo Ata0905 üsütnde 3 ml yazıyıyor oğlum on kilo calpolü bir tatlı kaşığı veriyorum korktum birazcık
Ata0905 Gogo korkmayın tatlı kaşığı da o civarda zaten kendi ölçeği dolu dolu olursa 5 ml yapıyor . Benim oğlum 10 kilo 4 veya 5 e kadar verebilirsin dedi doktorumuz
Gogo Ata0905 teşekkür ederim içim rahatladı ❤️ inanın pkullarmış sınavlarmış derslermiş çocuk büyütmek baöbaşka hem keyifli hem de zor❤️
Ata0905 Gogo öyle yıpratıcı bir süreç. Endişe hat safhada çünkü. Bizde bu gün menenjit aşısı olduk. Ateşimiz yüksek bende nöbetteyim 🌺
Gogo macakizi8 devlet aşısı yok diyr biliyorum lakin ben menenjit aşısnın ikinci dozunu yaptırmıştım. 9 ayda kızamık var
Gogo Ata0905 muhtemel bexsereo yapıldı ateş yapıyor eve ama biz dr umuz iğneden hemen sınra calpol verin dedi ve 6 saat arayla üçkere verşn bişicik olmaz desi ağır bir iğneymiş
Ata0905 Gogo evet ama ateşi yükselmeden vermeyin diyorlar . Parol pediatrik yazmış ates 38.4 olunca verdim sonra 5 saat sonra yine verdim atlattık gibi 🙏