Melisam Ben daha aşıya 1 ay vardı,o kadar strese girdim ki rüyalarıma kadar girdi :( Hatta en son aşıyı 10 gün geciktirdim ve ailemin yanına geldim aşıyı orda vurdurdum,ateş vs olursa elim ayağıma dolaşmasın diye.Sonuç çok şükür rahat atlattık çok az bi ateş oldu ama önlemi aldık.Dert etmeyin 😊