Eliferva12 Hayırlı aksamlar arkadaslar 13 aylk bebegim diş ağrısı cok oluyır diye doktorumz tetagil diş granülünü önerdi kullananlar varmı acaba nasıl kullanıyorsunuz dişinemi sürülüyor direk