Birkullanici Kızım saçlarımızı hep çekerdi ama artık boyut değiştirdi bana vuruyor mesela yemek verixem istemiyor ellleriyle bana vurmaya kaşığı atmaya çalışıyor merak ediyorum bu şiddet eğilimi geçici kü dün komşunun oğlunun saçlarıma yapıştı zor aldık elinden 10 aylık bu arada . Sinürlendimi hemen saçımı çekiyor
Ozlemuguralp Birkullanici benmkinin de saç çekme alışkanlığı var saça yapışıp duruyor ara Ara arkadaşlarına da yapıyordu onu bıraktı 19 aylık oldu ana zamanla unutacaktır hatta başka tuhaf hareketler yapmaya başlayacaktır zaman gösterir şimdilik normal gibi görünüyor siz sakin tepki göstermeye Çalışın sürekli konuşun dikkatini dağıtın saç çekmeye yönelirse
QueenMom__ Birkullanici bebekler belli yaşa kadar beyinlerinde ki öfke kontrolü sağlayan kısmı yönetemediklerinden dokayı oluyormuş. Saç çekme ısırma kendini yere atma birşeyler fırlatma. Belli bir dönemden sonra nörolojik olarak o kontrol sağlandığında geçiyormuş. Tabi illaki alışkanlık etkisinde olan olabilir ama istisnadır yani. Sanırım sabırla beklemekten başka çare yok, her sinirlendiğinde konuşarak güler yüzle sakinleştirmelisiniz 🤷♀️
Mom061 Birkullanici 13 aylık kızımda öyle, maalesef. Sinirlenince saçımı çeker, ısırır, yüzümü sıkar, tırmalar. Şuan bile kolumu ısırıyor.😂 İnan yüzümdr yara bere içinde. Umarım geçici bir dönemdir.
jap Mom078 Birkullanici şiddet eğilimi yok merak etmeyin 😊 18 aylık kızım ısırır, vurur, parmağını gözüme sokar, kızdığında kendini yere atar, elini bilerek vurur. Oluyo böyle şeyler. İnşallah geçecek😊
EbruArden3 19 aylık durun hala aynı ama eskiye nazaran bi nebze daha iyi. Dun burda bir arkadaş ailede gördüklerini yapıyormuş diyordu bebekler vurma ısırma vs konusunda. Umarım bu posta denk gelir de bir çok bebeğin böyle olduğunu görür
Birkullanici EbruArden3 o daha ilerili yaşlar da geçerli . Bzişmki önce kendi saçını yolarak başladı biraz büyüyüp akıllandıkça ben niye kendi saçımı çekeyim bunlar dururken dedi ve bize dadandı😅
Asafomer44 Birkullanici yaptığı harekete iyi yada kötü tepki vermeyin davranış sönme aşamasına gelsin bence. Ben istemediğim bir durumla karşılaştığımda bu şekilde yapıyorum. Kızınızds sizden dikkat ilgi çekmek için böyle davranıyordur annesi
Birkullanici Asafomer44 ya canım acıyor valla illaki tepki veriyorum hani bende eğitimciyim ama evdeyken sadece düz anne oluyorum aklıma aldığım eğitimin zerresi gelmiyor
Asafomer44 Birkullanici çok haklısın canım ama şöyle düşün kar zarar hesabı yap. O an ona tepki vermemen kızının canını daha az acıtacak. Belki o an çok yapıyor gibi gözükecek ama totalde sonlanacak davranış🙏🏻🥰