7 bucuk aylik Bebeğim var. Geceleri cok sık uyanır 5dk bir… ve kıvranıyor yatakta uyku halinde ağlıyor huysuzlanıyor uyumuyor … gündüz bir sıkıntı yok aama geceleri oyle..gündüz de uyumaz pek. Sürekli uyanık kalır. Istahsjz bir bebek ve ayına göre kilosu da az.. neden olabilir acaba ne yapmam gerekir .. ikimizde mahvolduk.. ne gecem kaldi ne gündüzüm.. hazirlayip verdiğim hic birseyi yemek istemiyor bizim yediklerimizi istiyor ve kendisi yemek istiyor.. Bu nedenden ötürü gelişmiyor.. uyku yemek hic biri yok… ayni durumu yasayan var mi ???