İlk 2 ay kızımı memeden ayıramıyordum 2 aydan sonra meme reddi başladı kızım 10 gün sonra 4 aylık olucak 2 gündür aşırı derecede meme reddi yaşıyoruz hoplaya zıplaya zorla kısa süreli emiyor daha önce ayakta falan idare ediyordum bazı günler iyi oluyordu geceleri hiç sorun yaşamıyorduk en azından sütümde var ama 2 aydır hep bi cabayla emziriyorum artık çok yoruldum napıcam Bilmiyorum mamamı versem sağarak mı versem bilemiyorum elektirikli makinamı almalıyım kafam allak bulak stresten sütüm azalıyor