tugceoyku Sevgili anneler 1 ay 22 günlük bebeğim var emziriyorum saçlarıma ombre yaptırmak istiyorum ama bebeğime zararı olur mu boya bu konuda doktora danışan var mı ?
Rengin tugceoyku doktoruma sormuştum Doğum yaptığımda saçımı boyayabilir miyim diye kanıtlanan bir zararı yok ama yine de dip boya önermiyoruz demişti. İsterseniz doktorunuza danışın.
EzgiParlak tugceoyku bende yaptırdımm uyanma ihtimaline karşı sütü sağıp biberonla başkasına verdirdim
Nazlina tugceoyku organik boyaydi hayir danismadim sadin dibine degmedigi ici problem olacagiji dusunmedim :)
ozggekkya Bende danismadim dip boyasi degil ya sonucda kendi sacimin ustune yaptirdigim icin bi sorun olmadi
Karakaya35 Benim eşim bayan kuaförü emzirirken boyamama izin vermiyor çünkü saçın kökten uca canlı olduğunu uca boya yapsak bile zararının geçeği kanısında o yüzden emzirme süresince ben boyatmıyorum ama herkesin kendi fikri tabiki
AselZeynep Ben 25.günümde tüm boya yaptırdım bir zararını görmedim şimdi 80 günlüğüz temmuzun başında tekrar boyamayı düşünüyorum 😳
Hilalaldemr04 tugceoyku valla ben 40imdan sonra hemen yaptirdim sorun olmadi cok sukur sadece sutunu sagip biraz oyle emziriyorsun
Feyiza ciltten emilecek de süte geçişle zararı olacak İhtimal çok düşük tabi Ama bebişin 3. ayından sonra doktorum boyatabılırsin dd