Kutay09 Arkadaşlar merhaba,oğlum bir haftadır bizden başka kimi görse çok fazla ağlıyor sakinleştiremiyorum. Atakla gelen birşey mi acaba,bitince geçer mi yani,yoksa bu dönem ne kadar sürer bilginiz var mı acaba
Aylingneess Kutay09 normal canım benim kızımda öyleydi eve hiç misafir gelemezdi hep ağlıyordu 1-2ay sonra düzeldi şimdi 15aylık herkese gidiyor bende biraz yabancı bilsin istiyorum
Deletedmom419 Kutay09 bizimki de böyle ya. Yengemle çok güzel oynuyordu. Şimdi görünce dudak büzüyor, dışardaki yabancı insanlara bakınca dudak büzüyor ağlıyor 😏 sen nesin 4. Ay atağııı 💆🏻♀️
Gamzeekra Sadece yabancı değil mesela annemi 3-4 gün görmüyodu sonra görünce onda bile ağlıyodu ama suna 5 ay oldu geçti artık herkese gülüyo 😂
Kutay09 Gamzeekra oğlumda öyle ,yabancı ,halası babaannesi hiç farketmiyor hepsinde çok fazla agliyor:)