Hepimom Benim sutumun tadi ilk sagdigimda normal, ama buzdolabinda 1 gun kalsa ertesi gun bi degisik oluyor. Normal mi? Sizin dolaptaki sutunuzun tadi ayni mi oluyor? Bunu deneyimleyen var mi? Bebege verdim icti ama sonradan endiselendim :/
Aliveannesiiii Hepimom evet bende aynısını yaşadım buzdolabından verdiğim öyle garip geliyor ki bana içime hep şüphe düşüyor 🤷🏻♀️
Shraa Hepimom sağar sağmaz dolaba koyunca tadı değişiyor sağdıktan sonra 15-20 dakika ağzı açık şekilde dışarıda bekletip öyle koyarsanız bir sıkıntı olmaz
Hepimom Aliveannesiiii normal mi peki arastirma /sorma firsatiniz oldu mu? Bebeginiz rahatca aliyor mu? Ben ilk defa denedim de
Deletedmom501 Hepimom aman zaten tekrar süt oluyor 😅😁 iyi yapmışsın canım. Tadı şekerli mi öyle diyorlar doğru mu
Balpamuk Hepimom zamanının dolmasına daha vardı bende hep sagdim içiririm diye ve tadı hep değişik geldi demir tadı geliyor sütun tadına o yüzden korktum acaba elektrikler mi gitti gece diye düşündüm hepsini attım içim acıdı ama yapacak bişey yoktu
Sutbitkisi Balpamuk ay niye attınız güzelim sütü. Biz süt olsun diye fil gibi olduk bunlar çöpe atıyor 🥳 yoğurt yapın atmayın. 5 aydan küçükse de buzluğa atın yoğurdunuzu. Az büyüsün verin bebeğe.
Hepimom Deletedmom501 evet cok az sekerli, ama yediklerimize gore de degisiyordur herhalde. Ya cok mu garip kimse sagdigi sutun tadina bakmiyo mu 😅
ZeySu Hepimom Ay ben hic sütümün tadına bakmadim ya. Yapamiyorum sanki yasaklı birşeymiş gibi cesaret edemiyorum bi turlu neden böyle oluyor ki halbuki benim sütüm yani 😅 bu arada sağdıktan sonra sütü soğuyana kadar dışarıda bekletmek lazimmis, bir de cam şişeye koyun diyorlar
Hepimom ZeySu he onu duymamistim, soguyana kadar bekleme falan. Acaba hemen koydugum icin mi degisiyo tadi. Benim merakim tadi degisince bozulmus mu oluyo? Yoksa normal mi?
Hepimom Esracm hafif sekerli ☺️Ama dolaptan cikarinca bi garip sonradan tanimlayamadigim bi tat geliyo insanin damagina
ZeySu Hepimom Evet sıcakken hemen dolaba koyulduğunda değişiyormuş tadı. Ama bozulmuş olmuyor tat olarak değişime uğruyor sadece.
Aliveannesiiii Hepimom evet oğlum rahatça içiyor, eltimde emzirme döneminde ona da sordum o da normal dedi. Zaten dolapta da en fazla bir gün bekliyor benim çok sütüm yok akşam sağdığımı gündüz veriyorum. İnternette de dolapta saklama sürelerine baktım bence bir sıkıntı yok.
Balpamuk Sutbitkisi tadi bozulduktan sonraa çocuğu zehirlerse kim sorumlusu olacaktı çocuğumu riske atamazdimmm