Merhaba sevgili anneler,
Bugünlerde korkulu günler yaşıyorum. Oğlum 1 yaşına girecek. Dedemiz dışarıdan uyuz hastalığını taşıdı. Bize de bulaştı mı diye endişeliyim😕
Doktorlar çok çoğaldığını söylemiş. Hiç aranızda yaşayan oldu mu?
Özellikle oğlum İçin endişeliyim😕