Mrtcn 2 buçuk aylık oğlum dogudugundannberi meme mama ile besleniyor.. Bu ara beni yanı anne sütünü emmeyi reddyor ağlıyor.. Ancak gece uyku arasi sabaha uyku seyi ile emiyor bidaha yk😧❓ varmı aynı durumu yasayan..üzülüyorum doğal olark
ilayceylin Mrtcn 5 ayligiz hala anlattınız gibiyim ama savaşıyorum sütümü sagiyorum oyle veriyorum bir damla fazla anne sütü alsin diye oyle çabalıyorum ki yaşadıklarımı tahmin edemezsin
Karsimasaldakikiz Mrtcn emzirirken şarkı ninni söylemeyi deneyin. Bir de loş ışıkta emzirin. Çok karanlık da olmasın çok aydınlık da.