[silindi]
[bilinmeyen] ellerinize saglik cok guzel olmus ☺😍
Merfeee
[bilinmeyen] 👏👏👏👏 harikasın
Pamir
Çok faydalı bir paylaşım teşekkürler. Kitap önerilerinize naçizane Bebeğinizin ilk yılında sizi neler bekliyor ve Doğal Ebeveynlik (Dr. William Sears, Martha Sears) kitaplarını eklemek isterim.
Sekerlik14
[bilinmeyen] 2. Ayda zeka kartlari bebeğe nasil ogretilir
Uygar
[bilinmeyen] Harika bilgiler 🌸
Lavitaebella
[bilinmeyen] ben de iki aylık bebeğime masal okumak istiyorum artık. Baya araştırdım ama var mı sizin bildiğiniz masal kitabı? Yada renkli dokun-hisset tarzı kitaplar?
CeyNur
Tesekkurler degerli paylasimlariniz icin🌸
Nermin_erzk
[bilinmeyen] gerçekten harika bir paylaşım olmuş ve doğru olması ayrıca beni mutlu etti çok teşekkür güzel anne ❤
Sezenkumsal92
[bilinmeyen] asiri yararli bir post tesekurler
Poyrazefeninannesi
[bilinmeyen] elinize sağlık ,çok güzel bilgiler bunlar teşekkürler 😊
Emy
[bilinmeyen] çok güzel bir paylasım bayıldım özellikleri kitapları okuyacağım
Gldnkrm
Kitap önerileri çok iyi olmuş teşekkürler 🌺
Bhrumt
[bilinmeyen] cokxguzel bir paylaşım teşekkür ederim
Dorukcumunannesi
[bilinmeyen] harika olmus,ellerinize saglik.unuttugumuz bazi seyler olabiliyor kosturmacada,hatrlamamizi sagladiniz
Balbebekkk
[bilinmeyen] 👍🏻👍🏻👍🏻❤️❤️❤️
Ercanekininannesi
Bir de kendini hep mutlu ve sabırlı olun. Çok zor zamanlar da oluyor tükendiğinizi hissettiğiniz anlar da geliyor o anlarda bi hava alıp yüzünüzü yıkayın sonra bebeğinizin yüzüne bakıp ne kadar güzel bi varlığa sahip olduğunuz için şükredin. Bebeğinizi aşırı derecese kat kat giydirmeyin ve dışarı çıkarmaktan korkmayın. Sosyal olun, bebeğinizi eski hayatınıza göre uyarlayın. İnsanlarla görüşün konuşun kendinizi eve kapatmayın. Ben anne oldum artık diye düşünmeyin. Ben 20 günlükten beri heryere oğlumla gidiyorum ne hasta oldu ne huysuzlandı. Hayatıma aynen devam ediyorum mutluyum ve bebeğimde mutlu. Kimseyi yabancılamas herkese gülücükler saçar. Siz ve evinizdeki ortam nasılsa bebeğini de öyle olur. Bunlarda benim 4aylık tecrübelerim 😊
Regen
[bilinmeyen] neden 4. Ayda meme reddi olabiliyormuş bilginiz var mı?
Regen
[bilinmeyen] anladım teşekkür ettim